Druk op ENTER om te zoeken of ESC om te sluiten

Plusklas

Wanneer een leerling een extra uitdaging nodig heeft, dan is er de plusklas. De plusklas is voor leerlingen vanaf groep 4 van de drie basisscholen van Beneden Beekloop, de Ganzebloem en de Regenboog. Leerlingen volgen de plusklas een dagdeel in de week op de Ganzebloem. Er is nauw overleg tussen de scholen, want de leerlingen krijgen vaak taken mee naar hun eigen school.

De Plusklas is een initiatief voor hoogbegaafde leerlingen van de groepen 5 tot en met 8.
De Plusklasis er voor leerlingen die hiervoor in aanmerking komen van de basisscholen Beneden Beekloop, de Regenboog en de Ganzebloem in Geldrop. Er is een middenbouw- en een bovenbouwgroep. Hierin nemen (hoog)begaafde leerlingen van alle drie de scholen plaats.

Bovenbouwgroep: woensdagochtend van 8.30–11.15 uur

Middenbouwgroep: woensdagmiddag van 11.45–14.00 uur.

De locatie van beide groepen is De Ganzebloem.